Afkortingen

Afkortingen en boekverwijzingen

• art.: artikel
  • Bos-Koffeman 2019: F. Tobias Bos en Leo J. Koffeman, Nieuwe toelichting op de kerkorde van de Protestantse Kerk in Nederland (Utrecht: KokBoekencentrum 2019).
  • DB II: Dienstboek. Een Proeve. Leven. Zegen. Gemeenschap. Voor de Protestantse Kerk in Nederland (Zoetermeer: Boekencentrum 2004).
  • GR: Generale Regeling
  • Vd Heuvel 1991: P. van den Heuvel, De Hervormde Kerkorde. Een praktische toelichting (Zoetermeer: Boekencentrum 1991)
  • Vd Heuvel 2001: P. van den Heuvel, De Hervormde Kerkorde. Een praktische toelichting (Zoetermeer: Boekencentrum 2001)
  • Vd Heuvel 2004: P. van den Heuvel, De toelichting op de kerkorde van de Protestantse Kerk in Nederland (Zoetermeer: Boekencentrum 2004)